Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

עורך דין פלילי

האם אתם עומדים בפני הליך משפטי פלילי? כדי לדאוג להגנה איכותית והוגנת – עליכם לפנות למשרד עורכי דין המתמחה במשפט הפלילי.

בתקופה לא פשוטה זו, עליכם לזכור כי עורך דין פלילי מנוסה ומיומן עשוי להשפיע באופן מהותי ולעיתים אף מכריע, על התוצאות של כל הליך אשר מתקיים נגדכם בערכאות משפטיות. מעבר להגעה לתוצאות המיוחלות, עורך דין פלילי איכותי יסייע לכם לעבור את ההליך באופן רגוע וענייני, ללא אובדן של בטחון ותקווה, וזאת באמצעות תכנון אסטרטגי מדויק וחשיבה על כל הפרטים הקטנים ומתוך מסירות, הקשבה ומחויבות מלאה.

עורך דין פלילי

עורך הדין הפלילי יהיה אחראי באופן מלא על ההגנה המשפטית שלכם והוא זה שייצג אתכם בבית המשפט. על כך, הבחירה שלכם בעורך דין הינה החלטה גורלית במלוא מובן המילה. היא זאת שתקבע במידה רבה כיצד יתנהל ההליך כולו, מתחילתו ועד לסיומו. לכן, כדי להגדיל סיכויים לסלפני המוצלח של ההליך, מומלץ לבחור במשרד עורכי דין המתמחה בפלילים בעל מוניטין מצוין וותק רב. אם אתם ניצבים מול אלפני משפטי חמור, חשוב לשכור את שירותיו של עו”ד פלילי מוקדם ככל הניתן, ובמידת האפשר, טרם הזימון לחקירה משטרתית.

תפקידו של עו”ד פלילי

מייעוץ ראשוני, דרך ליווי בחקירות משטרתיות ועד לסגירה של התיק, או סלפני המשפט – עו”ד פלילי ילווה אתכם במהלך כל שלבי ההליך המשפטי שמתקיים נגדכם. עליו לאסוף את כל חומרי ההגנה באופן מלא, לבנות תכנית אסטרטגית, להכין עדים ולייצג אתכם מול הרשויות, התביעה, פרקליטות המדינה, המשטרה ובית המשפט.

השלב הראשוני של הליווי המשפטי של עורך דין פלילי הינו ייעוץ משפטי, אשר מתבצע לפני החקירה המשטרתית. במהלך הייעוץ חוקר עורך הדין את נסיבות המקרה, בוחן את חוזקת הראיות ואוסף מידע הנחוץ לבניית ההגנה שלכם. אם הלקוח נמצא בהליכי מעצר, עורך הדין הפלילי יפעל מול ערכאות משפטיות לצורך שחרורו של הלקוח בערבות. לאחר הגשת כתב האישום, תפקידו של עורך הדין הפלילי הינו לנהל את ההליך הפלילי תוך כדי הכנת התיק למשפט. היה והמשפט אינו מסתיים בזיכוי, עורך דין פלילי יטפל בהגשת הערעור לבית המשפט העליון.

תפקידו של עורך דין פלילי מורכב משלל פעילויות שונות ומגוונות. כך, עליו לבנות תכנית ההגנה תוך כדי איסוף וניתוח את כל חומרי החקירה, תשאול של המעורבים במקרה וריאיון של העדים לאירוע. בנוסף, עו”ד פלילי מטפל בהתקשרויות עם הגורמים הרשמיים, לצורך העברת המסמכים לפקידים בבית המשפט. כאשר עבודת ההכנה מסתיימת ותיק מגיע למשפט, על עורך הדין הפלילי שלכם להיעזר בידע וכישורי הליטיגציה, על מנת לייצג אתכם נאמנה מול השופט במהלך הדיונים.

פלילי

עורך דין פלילי מוצלח הוא זה שתמיד נאמן לצרכיו של לקוחותיו, ללא קשר לחומרת כתב האישום, כשהוא מצויד בניסיון רב, ידע וכישורים, בחשיבה היצירתית והאסטרטגית, החותר בכל כוחו לזירוז תהליכים, ביטול כתב האישום, או לזיכויו של הלקוח במשפט. כדי לעשות זאת, הוא בוחן בקפידה את ראיות של התביעה במטרה למצוא דרכים אפקטיביות להצגתן כחלשות, או לא אמינות, ובמקביל, משקיע מאמצים רבים בבניית אסטרטגיית הגנה איתנה ומבוססת.

כתוב/י תגובה